anneeolmkkk Gzde_defne 1in altında dedi maalesef. Geç döllenme olmuş olabilir mi acaba diye düşünüyorum
Busrasisman anneeolmkkk benimde 1 Ekim’de beta 0.84 tü sizin gibi yani 1in altında. 5 Ekim’de erken gebelik testi yapınca silik ikinci çizgi gördüm kan verdim ve 181 di 3 +6 hamileyim şuanda sat 18 Ağustos geç döllenme olmuş
eliff__ Busrasisman canım kaçında adet oldun kaçında pik gördün değerlendirdin nasıl oldu yani anlatrmsn lütfen
Zehraa3 Busrasisman merhaba bende testte pozitif kan 1.20 çıkmış rahim duvarı kalınlaşmış ıhtımal var demişti anlayamadım ben
_moom anneeolmkkk benim çok belirgin çıkmıştı testte, ama kanda çıkmadı yanıltıcı olabiliyor testler iyi marka kullanmak lazım. Prodoctor kullanıyorum artık kuruma çizgisi bile yok, varsa var yoksa yok