2627bal Selam millet dün sabaha karşı hastanelik oldum eşimle aynı şeyi yememizr rağmen gıda zehirlenmesi yaşadım şuan iyiyim şükür TSH sonucum sürekli düşük sonuç 0,044 çıkıyo normal mi
2627bal Gittim sorun yok dedi ama kadın dogumcu bebek engelli olabilir dedi T4 1.48 ve t3 normal seviyede
gezentianne 2627bal Ne demek engelli allah korusun. T4 değerine bakıyorlar o da maksimum 1.7 olmalı. Sizin normal.O doktoea gitmeyin
2627bal gezentianne vallaa öyle dediler dünde acillik olunca ilk işim TSH ve T4 e bakmak oldu trinoloji bişey olmaz diyo kadın doğumcu işine baksın diyo ilk gebeliğim ağlıyorum sürekli
2627bal obli obli 12 haftadayım Çarşamba günü cinsiyet için randevum var bebek engelli doğar amniyo sıvısı alınacak dedi Dr ne yapmalıyım bilginiz var mı acaba 🙏
obli 2627bal yani benim de tiroid problemim var benimki de yavaş çalışıyor en son 1 ay önce tahlil verdim normaldi doktorum geçen hafta tekrar istedi yükselmiş mesela. Doktorum ilacımın dozunu yükseltti ve sorun olmadığını söyledi. Sizin doktorunuz niye bu şekilde olumsuz konuştu strese gireceğinizi bile bile. Ayrıca size ilaç verilmesi ve düzenli ilaç kullanmanız gerekiyor doktorunuz vermedi mi?
2627bal obli hayır ilaç verilmedi trinoloji de gerek görmedi ayrıca bebeğim benim için umut böbrek nakilliyim çünkü herşeyi göze aldım hamilelik için ama ağlamak tan kilo veriyorum tabi ki Allah’tan geldik Allah’a gitcez neyse o kiyacak değilim fakat ben erken ölürsem falan kim bakar diye şimdiden düşünüyorum ruh halimi hiç iyi bulmuyorum ne bileyim ya
obli 2627bal ağlamayın sakin olun öncelikle bence başka bir kadın doğum uzmanına görünün. Şuan ağlamak ne size ne de bebeğinize iyi gelir. Dediğim gibi ilaçla tedavi edilebilen bir rahatsızlık bu. Ben aylardır tedavi görüyorum. Neyse ki durum fark edilmiş. Bir an önce ilaç tedavisine başlamanız gerekiyor. Başka bir doktora daha görünün.
2627bal obli teşekkür ederim bilgilendirme için Çarşamba günü Dr ye konuşup durumu çözeceğim inşallah bişey çıkmaz sizede geçmiş olsun Allah analı babalı sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
2627bal Munisett bebeği etkilemez dedi trinoloji Dr si sorun yok yani muhtemelen nodül yada guatr vardır sizdede o yüzden düşmüş olabilir trinoloji ye gidin