Kızlar bat ekim 11 regl olmadım..ekim 12 de erken gebelik testi yaptım comfort pozitif çıktı.. Gittim kan verdm eve geldim bidaha test yaptım oda pozitif çikti.. Aksamına kan sonucu için aradım negatif beta hCG 2 dediler nasıl oldu anlamadm.. Testin 1 ı bozuktu diyelim bidaha yptm oda pozitif cıktı oda mı bozuktu