Minikbiriiii Kızlar 2 embriyom var bu gun 3. Gün embriyologum aradı bir tanesi iyi diyebilirim diğeri ise yavaş dölleniyor dedi biraz moralim bozuldu böyle olup sonucu iyi olan varmı
busrasya Minikbiriiii kaliteye çok takılmayın bence çok çok iyi embriyolar tutmuyor ama umutsuz olanlar öyle bir tutuyor ki herşey nasip