Ben bildiğin covid gibiydim geçen hafta vücut ağrısı ateş halsizlik gittim acile parol serum yaptılar terleyip iki günde atlattım hiç evde cebelleşme bence çünkü evde yanlış bir şey içmektende doktor kontrolünde daha sağlıklı iyileşirsin bebeği de kontrol ediyorlar endişe etmezsin en azından o iyi mi diye