Ecece kaybetmekten korkuyorum daha önce iki kez kaybettim bu kadar yolun çoğunu ilerlemişken birşey olması korkutuyor beni. Bu haftalardan sonra doğsa bile çok bir hayati riski Varmı artık?
Ben sürekli evde oturuyorum yemek temizlik dışında hiç birşey yapmıyorum onları da yapmazsam nasıl çevireceğim ben bu evi kimsem de yok burada