Ben bugün adet oldum mahalesf 😔.
Eşim ztn şehir dışında işte çalışıyo 3 ay sonra gelck işi bitiyo ama diğer ay sonu yanına gelcm dedi.
Bende yarın kadın doğuma gitmek istiyorum hormon için.
Acaba ne ilaç vericek kaç ay kullanıcaz ve kullanan hamile kaldımı🙏🏻🥺
Cevaplarınızı bekliyorum 🌸
Adetin kaçıncı günü gidim kadın doğuma