aaydingulsahhh benimde ilk tercihimdi ve çok uyumlu bulduğum iki güzel isim. Ama bizde iki isim vermemek adına Ada ismini kaldırıp, sadece Lina ismi koyduk. Önemli olan ismi ne niyetle koyduğunuz. Ben Lina isminin yumuşak hurma fidesi anlamı var diye kızım hurma gibi tatlı dilli olsun, hemde hurma yumuşaktır diye huyu yumuşak olsun bizi yormasın diye içimden geçirerek koydum. İnanın ben kızımı hakedicek nasıl bir iyilik yapmış olabilirim diye düşünüyorum. Çok şükür bin şükür diyorum. Hergün Allaha şükürler ediyorum.İnşallah Allah sizinde gönlünüze göre olanı nasip etsin.