Eeeemeeel Bu haftaya kadar midem hic bulanmadi smdi ogurmekten ve bulamtidan hic birsey yiyemiyorum bu haftadan sonra baslamasi normal mi ?
Tugceeayo Eeeemeeel evet normal benimde 5 haftada başladı 8. Hafta gibi geçti ara ara yine bulantım ve kusmam oluyor bir gün iyiysem bir gün kötü oluyorum 🤦🏼♀️
Munisett Bende de 9.hafta itibariyle basladı umarım biter bir an önce Allah herkese kolaylıklar versin