Tugcegoktas Sabah silik çizgi gördüğümde form açmıştım, şimdi test sonucum çıktı beta 30. Hafta içi tekrar kan vermemi istedi doktor bu şekilde olup yükselen var mı?
Tturcan Tugcegoktas Canım ben adete 3 gün kala 10.34 ile öğrendim içine ferah tut 2 günde bir kan ver 2 katına çıkması lazım
Merve_kucuk Bugün sağlık ocağına gidip kan verdim kızlar e-nabıza girip bakıyorum bir şey göremiyorum. Çıksaydı gözükür müydü orda
Merve_kucuk Tugcegoktas bende yarın olmadan öğrenmiş olurdum diye hevesleniyordum sürekli girip bakıyorum 😂
Htcttk Tugcegoktas hayırlı olsun inşallah Allah analı babalı büyütsün canım bizde 25 haftalık olduk zaman çok çabuk geçiyor 🥰
Tugcegoktas Htcttk ınsallah çok teşekkür ederim. 2. Gebeliğim 3 yaşında oğlum var kesinlikle çok hızlı geçecek gibi duruyor zaman 🙈 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️