sevil87 onu bilmiyorum daha kullanmadık kızım 15 gün sonra gelecek inşallah 🤲 ama beni cezbeden yanı hem anne göğsüne uyumlu olması hem de biberonda normalde bol geliyo mama çekmeden geldiği için bebek biberon rahatlığına alışıp meme reddi yaşıyor. Bunda meme gibi emmesi gerekiyormuş çekmeden gelmediği için meme reddi yaşamaz diye düşündüm. Deneyip görücez. Sızdırma yaparsa kullanamazsam üzülürüm ama baya sağlam ve sıkı görünüyor sanmıyorum yani