clkhtce Merhaba arkadaşlar benim ilk gebeliğim 6.haftamda sonlandı malesef sağlıksız gebelik olduğunu söylediler 8 ay sonra yani Şuan 6+2 gebeyim ama çok korkuyorum Şuan benle aynı durumu yaşayan var mı nasıl geçiriyorsunuz veya nasıl önlemler alıyorsunuz
momofmychildren clkhtce ilk gebeligim 6+4de kürtaj oldum kürtaj olduktan 1 ay sonra tekrar hamile kaldım şu an kızım kucağımda ☺️
Baby_B clkhtce ben 7 haftalikken dusuk yapmistim Simdi 17+2deyiz cok sukur Korkma canim,her gebelik farkli Ilk bebislerimizin nasibi yokmus🙏❤️
Meltem55 clkhtce ilk hamileliğim malesef kürtaj oldum 8. haftalık kalbi durdu 5 ay sonra yine hamile kaldım ve suan çok iyiyiz Allaha şükür hersey yolunda. 22+3 ♥️
Happy-melek1997 clkhtce 5 senelik evliyim bu 5 senede 3 düşük bir kimyasal geçirdim düşüklerden biride ikizdi şu an 28. Haftama giricem Buda kimyasalı saymazsak 4. Gebeliğim nasipse allahtan ümit hiç kesilmez umudunu yitirme🤲🏻 psikolojik durum yok önemli
clkhtce Çok teşekkür ederim kızlar 🌸sizin adınıza çok sevindim Rabbim bağışlasın umarım öyle olmaz yarın doktor kontrolüne gideceğim dualarınızda unutmayın ❤️
Meltem55 clkhtce içini ferah tut canım inşallah hersey güzel olur bol bol dua et Allahım sağ saglim kucağımiza almayı nasip etsin inşallah 🥹🤲🏼
clkhtce Happy-melek1997 Allahım sabır versin kucağınıza nasip etsin inşallah 🙏🏻 güzel günler görelim ❤️
Elfelf475 clkhtce ilk gebelikte ben ne olduğunu anlamasan düşük yaptım. Bir kalp atışı duymuştuk o kadar. Sonra bir oğlum oldu sağlıklı 3 yaşında. Hamileyken bile nerdeyse hiçbir soru yaşamadık. Şimdi tekrar hamileyim. 23 hafta olmak üzere.
Glnrskr clkhtce İlk gebeliğimde 8 haftalıkken düşük yaptım. Kürtaj oldum. Bir yıl sonra düşük yaptığım ayda hamile kaldım. Şuan 33 haftalığız çok şükür 🥹
Cerennn9 Bende ilk gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu. Tekrar gebelik düşünüyorum ama korkuyorum. Doktorda tahlil bile yapılmadan sulandırıcı önerdi. Kafam çok karışık
clkhtce Cerennn9 güzel bi doktora gitmeni tavsiye ederim ben ilkinde öyle gittim pekte ilgilendiklerini düşünmüyorum tahlillerini yaptır bende korkuyordum ama zaman geçtikte diğerinin özlemiyle yine istedim umarım sağ Salim gelir🙏🏻❤️ size de nasip etsin Rabbim korkmayın
Havvabektas Benim ilk gebeliğimde karnimda kalbi durdu 8 haftalıktı şuan tekrar hamileyim 28 haftalık olduk çok şükür
Hasdilq clkhtce bende sağlıksız gebelik sonucu düşük yaptım 6 ay korundum 7.ay korunmadım hamileyim şuan 24 haftalık oldum şükür bir sıkıntı yok ilerde ne olur bilemem ama o korku hep kalıyor insan da
clkhtce Hasdilq evet o korku gitmiyor bende Şuan ilki gibi olacak hissediyorum ama umarım yanılırım inşallah sağ Salim kucağınıza alırsınız 🙏🏻❤️