_sekerportakali Doktor cumartesi için randevu oluşturdu 5+5 olmuş oluyorum o gün. Sizce kese görünür mü ?
myangelson _sekerportakali görünür muhtemelen geç dollenme değilse. İlk hamileliğimde 5+2 de karından gördük. Bunda değerim çok yüksekti geç dollenmeydi doktor vajinalde gördü 5 hafta dedi ama sonraki kontrollerde 1 hafta daha geri çekti 🥲 yani 4 haftalık falan gözükmüs o zaman 😅
gezentianne _sekerportakali tam o tarihte gittim vajinal göründü haftayla uyumsuz ve kese cok küçük dedi. Daha sonra öğrendm ki 8 gün geç döllenme olmuş🌸 Ama benm ona ragmen göründü sizin de görünebilir
_sekerportakali myangelson ben bat’tan iki gün önce öğrendim geç döllenme olduğunu düşünmüyorum çünkü yumurtlamanın da 12.günüydü öğrendiğimde inşallah görünür çok heyecanlıyım 🥰
melossss2906 _sekerportakali geçen hafta pazartesi 747 çarşamba 2242 di bugun keseyi gördüğü için betaya gerek yol dedi