Tubaaa41 korkulacak birşey yok haftanız gayet iyi
Benim doğumumu 39 haftalıkken fitille başlatmışlardı şu ile birlikte bebeğin kilosunda fazlaydı 4 kilo doğdu
Sizde haftanız ilerleyince fitille doğum isteyin sezeryan girmeye gerek yok tehlikeli bi durum değil
Fitil atıyorlar kendi kendine açılma oluyor sonra sancı başlıyor çok kolaydı 🖤