Bilge-96 merhaba benim son adet tarihim 1 ağustos. Ağustosun 29 unda hamile kalmışım. Etlül ayında adet olmadım eylülün 9 unda doktora gittim ultrasonla baktı ve yumurtlayamamışsın başka bir sorun yok dedi duphbaston kullanmamı söyledi ben hamileyken ilacı kullandım. Ultrason hamileliği son adet tarihine uydurmak için son adet tarihimi 16 ağustos gösterdi. Yani ben doktora gittiğimde 9 eylülde 12 günlük hamileymişim. Daha sonra doktoruma duphbastonu kullanırken hamile olduğumu söyledim sorun olmadığını söyledi bana 8+4 teyiz şuan için rahat olsun bir sorun olmaz o ilaçtan