Kubrauzunnnn Şimdi doktordan geliyorum 34+6 günlük gebeyim 20 gün önce gittiğim de 80 kilo idim iki kilo vermişim doktor olabilir dedi ama böyle bişi yaşayan var mı neden zayıflamış olabilirim ??? Bebeğin kilosu 2630 dedi 20 gün önce 2010 demişti ...
zge_frdi Kubrauzunnnn okuduguma gore son zamanlarda annenin kilo vermesi normalmis bebekte sıkıntı yoksa normal yazıyormuş
Kumral60 Kubrauzunnnn Bu haftalarda olabiliyormus sonra tekrar basliomus canm kilo alimi dun kizlarda postta yazmisti onemsiz birsey bebegin kilo almasi onemli.
Srfn11 Kubrauzunnnn Korkulcak bsy yoktur arkdsim 65 kiloyla hamile kaldi 55 le dogurdu kusmaktan kafasini kaldiramadi 9 ay boyunca 10 kilo verdi kendinden bebekte gayet saglikli dogdu 😀
Kubrauzunnnn KlncA en baştan beri kilo alıp son ayda vermek garip geldi canım ve yiyorum da acaba baska bı sıkıntı mı var diye endiselendim.s
Kubrauzunnnn Kumral60 neden kaynaklanıyor mus canım ben o postu gormedim de acaba bir böyle oluyor normalde her gidisime kilo almış olurdum
Kumral60 Kubrauzunnnn Bende senle ayni haftada ve gundeyim canim sanirim sona dogru bebegin kilo artisi oluyor cumartesi randevum her gittigimde bemde aliyordum hatta sasiriyordum insallah bende de durmustur😊
Kubrauzunnnn Srfn11 ben 18 kilo aldım ikisi ni vermisim.s bende bulantı hiç olmadı hep yedim hep yedim ne güzel sağlıklı dogsunlarda 🤗🤗
Kubrauzunnnn Kumral60 kilo alınca uzuluyordum ama almamak daha bı suphelendirdi canım inşallah sağlıklı olsunlar da kilo verilir saglikla kucağına alırsın inşallah 🤭
Duyguanneoluyor Kubrauzunnnn bebek 620 gram almış demekki yedikleriniz bebeğe yaramış sizde doğumunuz yaklaşmış son zaman hazırlıkları falan kilo vermiş olabilirsiniz
Kubrauzunnnn Duyguanneoluyor öğretmenim okul da son zamanlar da yorulduk evet bide evde koşturmaca derken olabilir ama bu kadar etki edecegini dusunmezdim.s
Srfn11 Kubrauzunnnn E tamam smdi vucudun agirlasti hareketliysende vermissindir kilo kokrulck hicbsy yoktur yani 😊
Duyguanneoluyor Kubrauzunnnn bebekte sıkıntı yoksa önemli bişey değildir inşallh bitanm ya üzülürsen bebeğinde üzülür bak kafana takma
Srfn11 Kubrauzunnnn mutlaka vardir ben ilk zmnlarda vermistim cok 4 kilo verdim ne bulanti ne kusma hicbsy yoktu yani😀
Kubrauzunnnn Duyguanneoluyor kilosu iyiymiş ama dikkat edin kendinize canim kilo alıyorum diye uzuluyordum şimdi almadım diye aklıma takılıyor alinsin kilolar yeterki sağlıklı olsunlar bebisler