Hcrndgn çocuk ürünlerini bilmiyorum ama kendime birkaç parça almıştım. Kalıbı falan değil kumaşları çokk kötü. Bir tayt sipariş vermiştim, siyah külotlu çorap gibi iç gösteriyordu. Ya da uzun bir ceket aldım bildiğiniz naylon çuval gibiydi yeri. Evde dahi giymedim 😂