Semavat 1hamle 19+3 olduk ama ben hiç hareketlerini hissetmiyorum ya. Göbüşte yok zaten bende hiç hamile gibi değilim moralim bozuldu😂
Semavat Fenerli6767 insanında göbeği çıksında biraz hamilelik keyfi yapası var ya😂 kayınvalidemler hiç ilgilenmedi için biraz nazlanayım diyorum😂😂😂