Diloscngz 9 buçuk ay önce ikinci sezaryen doğumumu yaptım evet agri bir tik fazla ilkinde bi iki güne geçmişti bundan bi hafta daha fazla sürmüştür sadece o an hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor ağrı kesicilerinizi düzenli içersiniz ve kendinizi yormadan yürürseniz yani dikişi zorlamadan bol bol yürümeniz lazım ilk bi iki hafta yatarken ozelllikle sağa sola donmek biraz zorlamıştı beni ama bu da çok normal aynı yerden tekrar bir operasyon görüyoruz dediğim gibi ağrınız çok da olsa çaresi var merak etmeyin kendinizi yormadan sürecin bebeğinizin tadını çıkartın şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum 🌸☺️