Yavuzzynpmhra merhaba ben malesef bebeğimi kaybettim canım ama kese ile alakalı değil kromozom rahatsızlığından dolayı.benim 7.hafta kanamam olunca acile gitmiştim ordaki doktor kese küçük demişti ama sonra bunla ilgili bi sıkıntı yaşanadık belki ölçüm hatasıda olabilir süreç hakkında pek bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem ama farklı bi doktora daha git fikir al kaçıncı haftandasın?