SelimsMom
23 haftalık gebeyim, bugün detaylı ultrasonum vardı devlette, plesentanın önde olduğunu ve kanama olursa hastahaneye yatış yapılması gerektiğini söyledi doktor. Sonraki haftalarda yukarida çıkabilir böyle de kalabilir dedi, böyle olupta sonraki haftalarinda yukarı çıkan var mı ?