Kızlar 26 haftalık hamileyim 2 3 gündür kasıklarımda ağrı vardı adet olacakmışım gibi ve bebeğimin hareketleri azaldı çok nadir hissediyorum. Normalde çok hareketliydi. Rahim kısmım çok sertlesiyo ara ara, bebeği Karnımın alt bölgesinde hissediyorum. Kasık ağrılarım geçti çok şükür ama hareketleri halen az. Bu haftalarda normal mı