Elifcc Aa devlette banada aynısını yaptılar ben 4+5te özelde kese gördüm alttan 5+5te devlette randevum vardi kan ve idrar testi istedim sağlıklı gebelikmi belli değil ne gerek var felan dediler ağlattılar beni ertesi gün özele gittim nokta kadar da olsa oradaydı ve kalp atışını duydum doktor var doktor var benim devlette gittiğim doktor çok düşüncesiz ve saygısızdı nezlimce ama ozeldeki doktorum çok iyi benimle konuşup sakinleştirdi testlere para vermek istemediğim için devlette yaptırdım yine bana ultrason kağıdını verip bunu ver ellerine görsünler demişti