Merhabalar birden tek bir gece diş etlerim şişti ve 20 lik dişimde iltihap oluştu daha çok küçük keseyi haftasonu görürüz diye umarken bu oldu kendim hastanede sekreterim diş hekimine danıştım iltihap var dedi hamilelik ilk başlarında bağzı bayanlarda oluyormuş hatta antibiyotik yazmak istedi ama ben cesaret edemedim kadon doğum doktoruma sordum kullana bilirsin dedi ama ben yinede tedirgin oluyorum betam 1600 lerde benim gibi henüz başlarında olup antibiyotik kullanan oldu mu