Kızım var 4 yaşında eşimin abilerininde hepsi kız yani benim kızımla 6 kız torunları var :)eltim beni gördü diyorki bak buda kız bence diyo kendininde 3 kızı var dedim olsun sağlıklı olsunda ne farkeder dedim erkek olacak diye akılları çıkacak saglıklı olsunda önemli olan bu gecede rüyamda kız olacagını net gösyerdi doktor sormak istedim yasayan varmı diye :) gördügü olanda oluyor muş tam tersi olanda