Nazlicgo bugün normalde adetimin ilk günü ama olmadım. göğüs ağım ve şişkinliğim var iki test yaptım ikiside fotoğaftki gibi çıktı. sizce var mı?
BilgecyLn Nazlicgo kan ver bitanem ben diş çektireceğim ama gebelik şüphem var diyip acilde kan vermiştim bu şekilde silikti
Motherscup Var gibi bence ama çok çok yeni bi kaç gün bekleyip tekrarla bence ya da kan testi yaptır canım
Tugcegoktas Nazlicgo biraz önce çıktı sonuçlar değer 30. Haftaiçi tekrar kan vereceğim yükselip yükselmediğini görmek için 🥹
Kocbuse65 Nazlicgo valla ovülasyon testleride varsa gösteriyormuş bence var sizin ama yinede kan verin daha net olsun hayırlısı olsun hakkında bizi bilgilendir merak ettim 😀☺️🥰
Fatmasenaeknc Nazlicgo bence var iki testimde de öyle çıktı sonra tahlil verdim çıktı 12 haftalık hamileyim