Fatmanur250 valla ben pantolunu ve sütyeni 2022 de bıraktım 🤣asla rahat edemiyorum kızım emiyordu sütyen zorluyordu bide çok rahatsız etti içi süngerli yarım atlet tayt ikisinde aşırı rahatım şuan normal tayt giyiyorum 14 haftalığım az daha göbüş büyüsün hamile taytlarıma geçecem 🤣🤣 kızımda bekar dar kotlarımı giyerdim ne zaman rahat edemedim hepsi yatak altına gitti