Nursena2 uzun değil, toplamda 5-10 dk sürüyor. İlaç ilk sıkıldığında 10-20 saniye kadar adet ağrısı, gaz sancısı gibi bir ağrı oluyor ama anlık olup geçiyor. Şöyle söyleyeyim benim adet ağrılarım çok daha şiddetli idi rahim filmi ağrısından, o yüzden bana zor gelmedi iki dk da oldu bitti yani. Bence anesteziye gerek yokmuş zaten. Ama aşırı ağrıdı diyenler de var artık bünyeye göre mi doktora göre mi değişiyor sanırım