Makbule_ benim karnımda ağrı oluyordu bir yerde toplanıyordu ama ben 38 haftalık hamileydim ağrısı neyden kaynaklanıyor bilmiyordum ama bebeğimin kalbi durduktan sonra mide bulantısı hariç hiçbir şey yaşamadım yavaş yavaş zehirlemeye başlayacaktı demek ki beni. Bir hafta karnımda ölü kaldı. Bebeğin hareketleri varsa sorun etmeyin ama içinizde şüphe duyarsanız acilden gidin sonuçta hiçbir zararı yok hiç olmazsa endişeniz gider