Tugbisssss çok tesekkur ederim canım benım evet ilk denemede pozitif alan cok oluyo , ben bi tanıdık sayesinde başladım onunda 10 senedir olmuyodu bahceciye gitmis ilk denemede olmus bende devşete gidiyodum ve sürekli olumsuzluk , bosuna oyalanma direk oraya basla dedi , daha once 1 kimyasal 1de kalp atısı olmadıgı ıcın kurtaj oldum bunlar kendiliğimden hamile kalmıstım evleneli 3 sene bitti ama hamile kalmakta zorlanıyodum yani her ayı 2 günde bi ilişki olarak değerlendiriyoduk nerdeyse. Neyse bahçecicye gittik normalde ilk ay sadece vitamin kullandırıp öyle cagırıyolarmıs ama bebım değerlerin güzel cıktıgı icin ve esimdede bi problem yoktu direk vitaminlerle beraber o ay basladım yumurta büyütme catlatma yumurta toplama işlemi oldu toplamda 15 gün flan sürmüştür 17 yumurtadan 5. Güne 12 tane geldi , fazla toplandıgı icin ve dondurulmus embriyoyla olasılık daha fazla artıyomus 2 regl ara verildi ilkini zaten hemen oluyosun 8 9 günde ama 2. Si 40. Günde flan oldum regl olunca yine 2. Gün gidiyosun rahim kalınlastırmak için ilac hap flan baslıyolar , arada kontrole gidiyosun ve transferden 5 gün önce iğnelere başlattılar transfer günü transfler oldum 10 gün sonrada test yaptım ben 9. Haftamdayım doktor ilaçlar vs 170 bini buldu , bide kütahyadan bursaya gidip geldim yol yemek vs haric tabiki , ama cok memnun kaldım en ufak biseyde haberlesme imkanı cok kolay hatta kendileri arıyolar nasıl memnun musunuz bi sıkıntı var mı flan diye. Eskisehire gittim aşılama olucaktı 4 ay bosuna gittim 1nkere bile yapılamadı ve 3 kişide transfer oldu 3üde olumsuzdu o yuzden bosuna devlete para harcamaya hic gerek yok canım. ,aklına takılan bısey olursa sor 🌸