Tazeanne123456 tecrubeliiannee medar hastanesi duygu cebecik özmüşten çok memnunun muayeneler 1750 tldi
MorKelebek54 tecrubeliiannee sedat umur du doltlrum. Kendi ozel klinigi var. Medarda yaptı doğumumu. Ben 29 Nisan da dogum yaptim spinal sezeryan. 23 bin odedik☺️
Tazeanne123456 hanlnim onun hakkında bilgim yok duygu hanımdan çok memnunun çok güler yüzlü bilgili bir doktor insanı rahat hissettiriyor
seymat98 MorKelebek54 Kendi kliniği olduğu için Medar doktorlarından fiyat farkı var sanırım değil mi? Bende oranın perinatologuna gidiyorum ama fiyatları merak ediyorum. Burada baktım Sebiha hanıma yakın zamanda doğum yapan da yok
MorKelebek54 seymat98 hayir canim benden yaklasik 2 ay sonra medarin kendi kadin digum doltoru da o fiyata yapti. Yani ben oyle biliyorum en azindan. 5 bucuk sy once 23 bindi suan olsa olsa 28 30 bindir tahminimce
MorKelebek54 seymat98 sebiha hanimda iyi bi doktor hoc kotu ylrum duymadim onun hakkinda ama dogum fiyati nedir bilemiyorum. Ama klinik ayni klinik oldigu icin cok fark yoktur bence arada siz isterseniz bi sorun ordaki ebe ye ya da hemşireye ☺️
tecrubeliiannee MorKelebek54 medarin ameliyathane takımı nasıl 3 yıl önce adatipda doğum yaptım hiç memnun kalmadım ameliyat ekibinden
MorKelebek54 tecrubeliiannee sedst hocanin takip ettiklerinden baktim canim sebiha özdemir özkan yaziyo.
MorKelebek54 tecrubeliiannee ameliyat hane takimi derken canim hemsireler felan mi? Ben memnun kaldim ilk gittigimda bi kac kisi vardi sohbet ettiler benimle beni rahatlatmaya calistilar konuskan ve tatli dillilierdi bana denk gelenler hepsi bir midir bilemem tabi ☺️