Bu ay reglim bir gün gecikince kan verdim ve betam çok yüksek çikti daha sonra doktora gittim ve vajinal ultrasonla bakti 8 haftalik oldugunu geçen ay adet sandigim kanamanin adet olmadigini düsük riski geçirdigimi ya da ikiz olup bir tanesini düsürdügümü söyledi. Ama ben hiçbi sey anlamadim çünkü ayni adet günümde her zamanki adet gibi kanama yaşadım 5 6 gün sürdü. O yüzden hamile oldugumu çok geç farkettim ve folik asite yeni basladim diger kan testlerimi yeni yaptiracagim. sizce bu bebekte bi sikinti olusturur mu