Aysunnnarcn benim fsh 24 çıktı 1 hafta önce bugün gidip tüp bebek için evrakları konuşacağım. Benim 1 yıldır 45in altına düşmez gecen ay hayıt otu kullandım düşürmüş biraz ama yumurtalarım az o yüzden başlamamız lazım mecbur başlayacağım siz de vakit kaybetmeyin bence bu fsh için çok uğraştırıyorlar gerçekten tedaviyle hallolur inşallah nasibimiz ne zamansa yaşayacağız üzmeyin kendinizi fshı zaten en başta stres yükseltiyor maalesef ki. Amh da önemli amh bakılmadı mı hiç yaşınız kaç?