Herkese merhabalar arkadaşlar . 36. Haftadayım 2 kızımda normal doğumla oldu . Ama bu çocuk hala makat geliş neden böyle oldu bilmiyorum . Doktor eğer dönmezse sezeryan olursun dedi. Sağlık ile hayır ile doğsun . Ama ben normal olsun istiyorum çok da dua ediyorum . 2. Kızımda hemen ayağa kalktım kimseye minnet eylemedim . Bunda da olsun istemiyorum . 🥹