Sisiii Merhaba arkadaşlar. 11 haftalık oldum bugün tüp bebek tedavisiyle gebe kaldım. Progestan fitil prolutex iğne kullanıyorum. Dün gece sabaha kadar adet sancısı gibi sancı ve bel ağrısı çektim normal mi bu ağrılar yaşayan var mı??
Nhrr Sisiii korkmayın doktora giderseniz iyi olur. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir. rahimde kasılma olabilir onun magnezyum verebilir. Yada rahim büyüdüğü için olabilir. Kanama yada lekelenme yoksa korkmayın ama yine de zaman gecmeden bi görünün.
dygsss Sisiii kanaman yoksa problem yok ama çok şiddetli ağrın varsa bi doktoruna gözük istersen için rahatlar
myangelson Sisiii hamileligin ilk zamanlarında ağrılar olabiliyor önemli olan çok şiddetli olmaması, kanama lekelenme olmaması onun dışında ağrılar normal sayılıyor 😊
Hilal-nil Sisiii bende de oluyordu ilk 3 ay adet sancısı gibi sancılar oldu ama geçiyor doktoruna söyle yinede
Sisiii Hilal-nil myangelson Kanama lekelenme yok çok şükür sadece alt karında şişlik gibi bi şey hissediyorum belki de bebek büyüyor bilmiyorum
Sisiii Kanama lekelenme yok çok şükür sadece alt karında şişlik gibi bi şey hissediyorum belki de bebek büyüyor bilmiyorum
Hilal-nil Sisiii öyle oluyor normalmiş doktor bana rahim büyümeye başladığı için normal olduğunu söyledi
myangelson Sisiii normal. Gaz, şişkinlik de çok oluyor bu arada. Rahim de büyüyor onun da ağrıları falan oluyor normal yani