Kızlar 38 haftaligim dünden beri adet sancısı bildigin çekiyorum hani boyle adet olacakmissin da bı iki gün önceden belirti verir ya kaşığın ağrır aynı öyle bacağıma vuruyor ağrı doğum sancısı değil sanırım bebeğe bişey olur endişesi var normal mi acaba