Yarın 37 oluyorum bende. Ateş basması mide yanması bulanması baş dönmesi halsizlik ne ararsan var 😅😅 32 haftaya kadar fıldır fıldır gezdim şimdi yatakta dönerken bile zorlanıyorum. doğum belirtim yok nişan vs gelmedi daha. Akıntılarım arttı ve daha sıvılaşmaya başladı. İç çamaşırım olmadığında baldırda kalırken akıntı bazen bacağıma akıyo beyaz sıvı. Ama bebek biraz daha aşağı indi gibi kasıklarıma olan baskı arttı. 2 gündür ilk kez vajinamda da hissettim bebeği. Öyle heycanla ve korkuyla bekliyom bakalım hala hastane çantamı yerleştirmedim. Hurçladım her şeyi zaruri bir durum olursa diye ama valizlemedim gecelik almamışım eksikmiş ebe istedi onları alınca koycam valize daha yeni sipariş ettim 3-4 güne bitmiş olcak hastane çantası da