Rabia902 Şöyle söyliyim bebek aslında uzun zamandır aşağıdaydı 36 haftada kanala girmişti 2 cm açıklık vardı ama 39 haftalık olduk hala sancı ve gelen giden olmayınca son kontrolde pazartesi günü yatış verildi öğlen 2 buçukta yatışım yapıldı doğumhaneye alındım akşama doğru 4 gibi suni sancı takıldı ilk önce sancılar 45-50 dakika da bir geliyodu ben pilates topu üzerinde hareketler yapıp sancıları karşıladım akşam 10 gibi sancılar sıklaştı ve dayanılmaz hal aldı sancıları çömelerek yada pilates topu üstünde karşıladım bu arada yanımda arkadaşım vardı sancı anında belime masaj yapıp rahatlattı sonra açılmama tekrar bakıldı 5-6 cm olmuştu bebeğin kafası gelmişti aşağıya sonra kustum neden bilmiyorum ve kanamam başladı azar azar. Ebe geldi saat gece 23:45 suyumu patlatmasıyla 15 saniyede doğdu oğlum 😊