Hasretklc Evet çok normal şuan 6+4 haftalık hamileyim bende Dr kese gözüktü dedi geç döllenme olabilir endişe etmeyin ☺️
Ebruaslan-21 Bende 7+6 da gördüm , endişe etmeyin kötü düşünmeyin daha çok küçük bir iki hafta sonra görürsünüz inşallah 🙏♥️
HuzurDenizim Gayet normal için rahat olsun , ben ilk kontrolde 5+3 Ken sadece keseyi ve içindeki yolk sacı gördüm , 6+3 te bebekte oluşmuştu kalp atisida vardi