newmommmyy2 Kızlar bu haftalarda cinsiyet öğrenen oldumu kesin olsrak olarak doktor kotrolüm var saat 1de çok heyecanlandım 🤗
Duruu3 newmommmyy2 vala kuzum ben senin haftada gittim çıkıntı var erkeğe benziyor dedi bende gördüm işinde iyi bir doktorsan net bir şekilde söyler benimki net bariz belliydi de yine de arada kaldı
Tazeanne123456 newmommmyy2 benim 12 haftalıkken kıza benzetti 16 da kız olduğu netleşti 20. Hafta detaylıda kesin kız dedi
Aslaninannesi_ 11.haftada gittim doktor cinsiyeti söyledi değişmedide cihazı iyiyse bacağı açıksa görür
Yagmurbebek newmommmyy2 bize 12. Haftada kiz ddi. Ki tecrübeli iyi bir hekim ama bebegmz erkekmis 16. Haftada netlesti
gezentianne newmommmyy2 Oglumu 12+0da öğrenmiştim ama doktorun cihazı cok önemli benimki renkli de bakıyordu her muayenede
Cheryy1 newmommmyy2 12+3 de net öğrendim 🥰 renkli ultrasonlada bakiyor doktorum suan 20 haftaligiz hala ayni değişmedi 😃
teacherandmom_ Ben oğlumu da kızımı da 12. haftada öğrendim. Şimdi 3. e hamileyim bunu da 14. haftada öğrendim erkek bu da