Kocbuse65 yani ben 31 haftalikken bi agei yasadim oda fazla yormusum kendimi ondan olmus esim bana 32 de hazırlattı herseyi ki iyikide yapmisim dedim son haftalarda basima gelmeyen kalmadi yapamazdim heralde hazirlamis olmasaydim hazir dursun iste nolur nolmaz dahada agirlasmadan yapmakta fayda var