poyrazege1503 Dr kasilmalarin başlamış dedi ben hiç bisi anlamadim ama dedim sen anlamazsin sen anladığında dogum başlamış olur dedi sabah akşam magnezyum ve 3 lt su yürümek yasak is yapmak yasak ilişki yasak dedi
fztanne1 poyrazege1503 size tavsiyem 26 da buna çok benzer bi nstyle yatışım yapıldı sizin haftanız yine çok iyi . 3 hafta sürekli uzanın ve suyu 3 değil 5-6 litre için . Magnezyum aksatmayın . İlk gebelik mi?
numix haftada benim de böyleydi hissetmediğim kasılmalar çıkmıştı. 1 gece hastanede yatıp serum tedavisi aldım ve haftalık iğne, fitil vs yazdı. Şuan 34 olduk geçti kasılmalarım. Ama bu 3 hafta çok dikkat ettim dinlendim ve ilaçlarımı kullandım. Siz de dikkat edin geçer inşallah 🌸
fztanne1 numix benim 26 da başlamıştı bu sancılar. Peki karın sertleşmemiz oluyor mu sizin? Ve ekstra ilaçlara devam ediyor musunuz şu an?
Yasemin12344 numix 35+3 üm dün gece sancıdan gittim nst de sanci degil ama agri ciktin1 cm açilma cikti sizin hesap serum ciğer geliştirici haplar derken durdurduk şükür 28 ekime kadar durdurmam lazim bende yatuyorum bol bol artik
numix fztanne1 Evet bebek bir yere toplanıyor gibi karnım sertleşiyordu. Şuan geçti ve ilaçlara da 36′ya kadar devam edicem
poyrazege1503 fztanne1 ilk gebelik evet magnezyum sabah akşam iç dedi magosit kullanıyorum suyu içince midem bulanıyor 3 litre nasıl icicem bilmiyorum çalışıyorum izin aldım haftaya da doğum iznine cikicam mecbur
fztanne1 poyrazege1503 bir kaç ilaç daha veren doktorlar var . Sizinki gerek görmemiş demekki. Ama dinlenmek ve bol su içmek gerekiyor, ondan sonra tevekkül rabbim sağlıkla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😊
numix poyrazege1503 Böyle karnının bir yeri toplanıyor gibi oluyor bebek poposunu dayıyor sanıyordum meğerse kasılmaymış o
Yasemin12344 numix evet ciğer geliştiricide cok onemli artik olsada evimize getiriirz diye dusunuyorum ama dayansin kuzum🩷
numix fztanne1 Magnezyum içiyorum akşamları. Progestan hap içiyorum sabah akşam. Bir de haftada bir progestan iğnesi vuruluyorum
fztanne1 numix ya bana bu ilaçları vermediler nidicard verilmişti birde magnezyum . Nidicardı kestik. 34 haftalığım kasılmalarım hala çok fazla var Allah yardımcımız olsun.
numix fztanne1 Ciğer geliştirici mi oluyor o? Bana da tek doz vuruldu. O zaman kendinizi fazla yormayın dinlenin ve 3 litre su içmeye çalışın. İnşallah vaktinde gelir bebeklerimiz 🌸
fztanne1 numix yok hayır normalde tansiyon ilacıymış ama erken doğum riskinde kullanılıyormuş. Sizin ilk gebelik miydi ? 3 doz ciğer geliştirici oldum 😀
fztanne1 numix benim ilki sezeryan doğum ya , ondan sancılanmam iyi değil ama sen normal doğum yapabilirsin 🙂
fztanne1 numix aslında bazı normal doğumlar çok rahat oluyor , aynısı sezeryan için geçerli. Kimi rahat atlatıyor kimi zor ☺️ siz ve bebeğiniz için en sağlıklısı olur inşallah 🥰