Ben geçtiğimiz ay Cemil taşçıoğlunda hastanede yattım doğumhane katında. Doğumhanede 4 5 çatal yanyanaydı evet ama aynı anda doğuran olmadı, olursada peşpeşe yaparlar diye düşünüyorum aynı anda olmaz sanırım. Ben oradayken birisi doğum yapmıştı kesisiz dikişsiz doğum yapmasını sağladılar çok ilgilendiler. Doğum servisine önce sizi tek başınıza alıyorlar, sancınızı tek başınıza çekiyorsunuz yanınızda kimse olmuyor, telefonunuzuda içeri almıyorlar bilginiz olsun. Doğum yaptıktan sonra refakatçınızı alıyorlar erkek almıyorlar kadın alıyorlar. Merak ettiğiniz birşey varsa cevaplayabilirim