Evet bende sonunda doğumumu yaptım.. ama ne doğum😂 21 ekime normalde gün alacaktık. Hiç bir sıkıntı yoksa bu zamana kadar. Cumartesi akşamı bi anda tansiyonum 19 lara yükseldi. Bunu görünce acile gittik hemen. Acil de beni üniversite hastanesine sevk etti. Ben ki panik atak hastası ne durumdaydım o sırada anlatamam. Evde büyük oğlumu halasına ve babaannesine emanet edip çıktık, asla doğuma gideceğimi düşünmüyordum. Sevkim yapılınca acil sezaryene almamız lazım dediler. Bebeğim 37+4 haftalıktı çok şükür kilosu falan da iyiydi. Kendimi bi anda ameliyathane de buldum. O kadar doktor, anestezi doktoru araştıran ben asistan doktorlarla bebeğime kavuştum 🥲 demek ki bu kadar plan yapmamak gerekiyormuş. Şansıma da herkes o kadar çok ilgilendi ki benimle. Ve inanır mısınız ilk doğumuma göre her şey kat be kat daha güzeldi. Anestezi esnasında hiç bir şey hissetmedim, doğum sonrası -tok olmama rağmen- kusmam olmadı. İlk doğumda acayip kusmuştum ve kendime gelememiştim. Ayağa çok rahat kalktım ve yürüdüm. Spontane olan şeyler daha güzelmiş bunu anladım. Heyecanlı korku dolu anlar oldu ama güzel bir doğum oldu🥰