Emziriyorum kusuyor, emzirdikten sonra kusuyor, gazını çıkartıyorum kusuyor. Hep emdiğini çıkartıyor kendisine bir şey kalıyor mu beslenmesi için anlamıyorum 😭 aşırı canım sıkılıyor bu duruma. Yarın kontrolümüz var doktora söyledim gel bakalım dedi. Bebek neden kusar sütümü beğenmiyor mu istemiyor mu çok üzülüyorum