Kubraakgn0 Kızlar yarın 38 haftalık oluyoruz bebişin suyu azaldığı için doktorum suni sancıyla normal doğum denicek önerileriniz tecrübeleriniz varsa alabilirim ve dualarınıza talibim ilk doğum biraz korku biraz heycan karışık duygular içerisindeyim 🥰🥹
Mercimeeekk Kubraakgn0 bence normal olup o kadar sancı çekme bebekte zarar görmesin 🥹 Sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
Tazeanne123456 Kubraakgn0 Meryem ana otu al canım. Son güne girmişsin bol bol merdiven in çık yapabiliyorsan perine masajı yaptır zeytinyağıyla. Açma germe egzersizleri var onu yapabilirsin. Korku yerine bebeğinle kavuşmaya odaklan. Bir avazda sağlıkla kucağına al 🤗
Rabiamina Kubraakgn0 herkesin doğumu bir olmuyor olumlu düşünmeye çalışın. İnşallah su gibi bir doğum olur 🥰
Kubraakgn0 Mercimeeekk Sezeryan beni daha çok korkutuyor en başından beri normal kendi tercihimdi bilmiyorum ameliyat fikri sanki herşeyi hissedicekmişim uyuşturma işe yaramicakmış gibi geliyor 🥺
Kubraakgn0 Tazeanne123456 Meryem ana otunu duydum ama malesef meryem suresi okuyabilcek kimse yok çevremde hergün bol bol merdiven inip çıkıyorum 5. Kattayız asansör yok günde 3 4 kere inip çıktığım oluyor ama inşallah işe yarar 🥰
Kubraakgn0 Gunduzanne Sezeryan beni daha çok korkutuyor düşüncesi bile kalp atışlarımı hızlandırıyor o yüzden önce normal denemek istedim ve olmazda sezeryana dönerse doktorumdan genel anestesi yapmasını rica edicem bakalım
Blog_okur Kubraakgn0 ben de doğumda tek olucam yanımda kimse yok evet bu fikir biraz korkutucu ama bence Meryem ana otunu deneyin ben de uygulucam. En azından telefondan açıp sancıyı çekerken dinleyebilirsiniz 🫠
Kubraakgn0 Blog_okur Evet olabilir benim yine yanımda kaynanam yada annem olucak ama devlet hastanesi olduğu için ne kadar alırlar bilmiyorum malesef 🥹
Blog_okur Kubraakgn0 bende devlet hastanesinde doğum yapıcam. Eşimi içeri almicaklarını biliyorum ama kadın 1 kişi alıyorlar mı hiçbir bilgim yok 😌
Kubraakgn0 Blog_okur Alıyorlarmış çünkü ihtiyaç anında filan sırtına beline mesaj yapıcak yada senin yürümene giyinmene yardım edicek birisi gerekiyormuş 1 tane refakatçi alınıyormuş sizin doğum ne zamana
Blog_okur Kubraakgn0 henüz tarih belirlemedik aksilik olmazsa normal istiyorum 34+3 olduk :) devlette isteğe bağlı sezeryan var mı bilmiyorum öyle tarih veriyorlar mı
Kubraakgn0 Blog_okur Bilmiyorum ki ben hiç sezeryan için konuşmadım ama doktoruna sor belki sıkıntı olmuyordur ☺️
Kubraakgn0 Beyzatls Bilmiyorum canım suyun azalmış bekledikce bebeği riske atmış olabiliriz kesede filan bi delik sızıntı varsa enfeksiyon kapabilirmiş çünkü benim sürekli kanımda ve idrarımda enfeksiyon çıkıyor hamileliğimin başından beri bir çok ilaç kullandım ama bu illetten kurtulamadım malesef