Meltempek 3 yaşında kızım var benimde 😇 Eşime ‘ parmak boyasıyla resim yapalım , kızımıza etkinlik olsun ‘ dedim. Eşime ayrı bi kağıt verdik biz kızımla ayrı bi kağıda boyama yapmaya başladık. En son birbirimize gösteririz resimlerimizi dedik. Biz kızımla 2 kardeş içeren bi resim çizdik üstüne de ‘ abla oluyorum ‘ yazdık 🥰 Öyle gösterdik 🤩😇