melegim01_ Kızlar merhaba 8 haftada ne gıbı belirtiler yasadınız benım bulantım ara ara oluyır ama bu aralar Bur karın ağrım var ishal gidecek gıbı ama ishal degılım sızdede ne gıbı belırtıler var
Ayse2188 melegim01_ ishal karın ağrısı ara ara bulantı ama ben onu progestandan dolayı olduğunu dusunuyorum
2kidsmom_ melegim01_ ara ara mide bulantısı gaz sorunları ve karın ağrısı var bendede. Sanırım direkt 2.trimestera geçmek istiyorum 😂 doğum kısmı da olsa güzel herşey 😅
melegim01_ umutluanneadayi acıkma bendede var karın agrısı basladı 2 gundur usutummu soguk mu aldım anlamadım
melegim01_ Ayse2188 o karın agrısı bendede var ishal olacak gıbı ağrı ama ishal olmuyorum kabızım sendende böylemi bende progestan ve iğne kullanıyorum
aleynalina41 Mide bulantısı beni bitiriyorrrrr 😭😭😭😭😭 13 aylık kızım var bide 😭😭 çocukları büyütmektense hamilelik daha zor bencee 😭
melegim01_ aleynalina41 benım de bulandı kusmuyırdum 4 gun önce kustum İlk defa bulantı hafıf durdu karın ağrısı basladı
melegim01_ 2kidsmom_ ay hıc sorma ya cok zor benı sadece karın ağrısı korkuttu ishal gidecek gb ı ağrı saplandı demekkı cogu kişide oluyormus günler gecmek bilmiyor 🤗🙏
SinemSK Gaz, karın ve bel ağrısı hiç bitmek bilmedii 🥹 acıkmaktan ziyade bende hep bir şişkinlik var aç mıyım tok muyum anlamıyorum 🤷🏼♀️
melegim01_ SinemSK acıkma hissi cok var ya ama karın ağrım yeni basladı 4 gun oldu ara ara agrıuır geri gidiyor agrı