Pemberuya Kızlar 15 aylık geceleri sürekli ağlıyor sadece babası kucağında sallayınca susuyor neden böyle fikriniz var mı
huysuz__ Pemberuya tek uyumak istemiyo olabilir, benim kızımda öyle birlikte koynumda uyuyoruz🥲başka türlü kıyamet kopuyo
surprizbebe Pemberuya gece terörü. Bu da bir süreç zaman zaman çocuklar bunu yapıyor. Bir şekilde sakinleştirmenin yolunu bulmuşsunuz burakın babası uğraşsın😂 bazen öyle olur ki gözü kapalı deli gibi ağlar ve yapsan susmaz
Mlsaa99 Duyduğum kadarıyla bebekler annelerin uzerinde cok fazla stres oldugunda hissedermis . Babalar annelere gore daha hafif stresli olduklari icin babalarda susup sakinlermisler
Mlsaa99 Pemberuya hepimiz oyleyiz camasiri bulasigi yemegi cocukla ugrasma derken cok stresli oluyoruz