AnayimBenAna_ geçen bi post açılmıştı burda özele pofpoflanmak için gidiyormuşuz falan diye bazen gerçekten pofpoflanmak için özele gidesi geliyor insanın. 2 ay önce bel fıtığı için için devlet hastanesine gittim muayene için 2 hafta bekledim muayeye gittim mr için 5 hafta bekledim, mr çekildi sonuç için 10 gün bekledim. Sonucu doktora göstermek için tekrar 2 hafta muayene sırası bekledim sonuç bel fıtığın varmış dedi elime bir kağıt verdi şu hareketleri yap diye başka konuşmadı bile derecesini söylemedi ameliyat gerekir gerekmez bahsetmedi suratıma bile bakmadı. Ama gözüm enfeksiyon kaptığı için özele gitmek durumunda kaldım bekleyecek durumum yoktu özele o günin yarını için randevu aldım 950 tl ödedim ama birebir ilgilenildim . Hatta ölçümleri o kadar dikkatli yaptılar ki aslında gözlük kullanmana gerek yok dedi doktor gözlüğü devlet hastanesi vermişti.. tek tek gözümün durumunu anlattı 3 ilaç vermiş ilaçları tek tek anlattı anladınız mı tekrar edeyim mi diye bile sordu. Güler yüzlüydü devlette 2 ayı geçkin bekledim özele 950 tl verdim 1 saat sürmedi sonuç almam